Zioła na lepsze trawienie

Zdarzają się takie dni, kiedy łakomie pochłaniasz, co popadnie? Zaczynasz od pszennej buły na śniadanie a kończysz na paczce pralinek wieczorem? No pewnie, że i ja robiłam takie numery. A fe! Za karę już wytrzaskałam się po łapkach i skruszona poszłam do kuchni po napar ziołowy ułatwiający trawienie. Nie wiem jak Ty, ale ja lubię takie napary i zapach ziół w ogóle i nie przeszkadza. Ten, który widzisz poniżej jest banalnie prosty w przygotowaniu. Koper włoski działa na trawienie, siemię lniane nawilża a szałwia dezynfekuje i odtruwa organizm. Napar możesz wypić gorący lub, jeśli lubisz, wystudzony. Przygotujesz go z poniższych składników:

1 łyżeczka ziaren kopru włoskiego

1 łyżeczka siemienia lnianego

pół łyżeczki suszonej szałwii

400 ml wrzątku

Zalej zioła wrzątkiem i zaparzaj pod przykryciem przed 8-10 minut.

Chlup!

DSC_0031DSC_0023DSC_0026

2 thoughts on “Zioła na lepsze trawienie

    • Mam nadzieję, że Ci posmakuje, ja najbardziej lubię go pić na ciepło. Czasami zamieniam składniki i zaparzam łyżkę posiekanej pietruszki, szałwię i siemię, też jest pysznie i zdrowo 🙂 Ściskam, Asia

      Polubienie

Dodaj komentarz