Ratunku! Koktajl pietruszkowy kontra wirus

Cóż, w sobotę poddałam się. Nieprzyjaciel zaatakował i powalił mnie prawym sierpowym, kopniakiem w kolano i ostatecznym ciosem w ucho. Bam! Leżę. Kicham. Kaszlę. Marudzę. A później wstałam i znów zaczęłam walczyć. No co, serio mam tak leżeć i czekać na kolejne ciosy zadawane przez wirusa?

Jeśli i Ty teraz podejmujesz walkę z chorobą (a paskudztwa plenią się jak szalone: a to w autobusie aaaapsik! a to w pracy aaaaapsik! a to w sklepie khe khe! aapsik!), przyda Ci się solidny oręż. U mnie sprawdziła się broń z jabłek, pomarańczy, natki pietruszki, kurkumy, nasion chia i pieprzu kajeńskiego. Nie zwlekaj, pij!

3 jabłka (wytnij gniazda nasienne)

2 pomarańcze

łyżka nasion chia

duży pęczek natki pietruszki

1/2 łyżeczki kurkumy

1/4 łyżeczki pieprzu kajeńskiego

Wszystkie składniki zmiksuj i wypij.

Ściskam, zdrowiejąca już Asia

DSC_0124DSC_0119

2 thoughts on “Ratunku! Koktajl pietruszkowy kontra wirus

Skomentuj

