Zielony koktajl z ananasem

Ostatnia niedziela lutego przywitała mnie słońcem. W takie dni wstaję z przyjemnością, a gdy jeszcze mam czas na czytanie to jest po prostu wspaniale. W tygodniu skończyłam czytać biografię Wiery Gran i czekam, aż Sara z Muffin Case pożyczy mi dzienniki Astrid Lindgren. Ale ponieważ nie wypada czekać z założonymi rękami, wpadłam więc do kuchni po dobre śniadanie które także Tobie polecam. Do dzieła!

garść umytego szpinaku

2 banany pokrojone w plasterki

obrana ze skórki pomarańcza

dwa grube plastry świeżego ananasa pokrojone w kawałki

3 łyżeczki sproszkowanego jęczmienia

starty na tarce 3-centymetrowy kawałek świeżego imbiru

Wszystkie składniki zmiksuj, przelej do naczynia i pij małymi łykami. I co, jest pysznie?

Ściskam, Asia

DSC_0090DSC_0095DSC_0097

Skomentuj

