Nagroda od Ruta Urban Garden

Na początku października na blogu Trochę Inna Cukiernia został ogłoszony Konkurs Balkonowy. Należało puścić wodze fantazji i napisać, jaką roślinę bym posiał(-a) lub zasadził(-a) mając do dyspozycji tylko jedną skrzynkę balkonową. Ja wybrałam rozmaryn. Jakież było moje zdziwienie i wielka radość, gdy w dniu ogłoszeniu wyników okazało się, że mój wybór rośliny i uzasadnienie zostało docenione i zostałam laureatką Konkursu! Hurra! Od razu skontaktowała się ze mną Pani Paulina z Ruta Urban Garden w celu dogrania szczegółów wysyłki nagrody. Po kilku dniach oczekiwania odebrałam dziś paczkę z pięknościami w środku. Jestem zachwycona! Dyńka już ozdabia mój jesienny stół, ręcznie zrobiony magnes w kształcie, a jakże! dyni, dumnie błyszczy na lodówce, a nasiona czekają na to, aż wylądują w doniczce. Dziękuję! ❤ DSC_0257DSC_0262DSC_0266DSC_0268

3 thoughts on “Nagroda od Ruta Urban Garden

  1. Pingback: DYŃKA – MAGNESIK NAGRODĄ W KONKURSIE BALKONOWYM :) | Polskie Rękodzieło

Skomentuj

