Kilka słów o kolorach

Dziś, gdy przeglądałam zdjęcia potraw, które pstrykam z pomocą Haralda dotarło do mnie ile pięknych kolorów przewija się przed moimi oczami. Porównałam miedziany kolor pomaroli z ciemnoczekoladowymi powidłami śliwkowymi. Jakie one piękne! Uwielbiam kolory być może dlatego, że na świecie pojawiłam się jesienią, najpiękniejszą i najbardziej kolorową porą roku. Co jakiś czas zrobię dla Ciebie kolorystyczne zestawienie potraw, ot tak dla czystej frajdy i zastanowienia się, dlaczego potrawa powtórzona z tych samych składników i tak będzie miała inny odcień. Zobacz, co dzisiaj znalazłam. A czy Ty też lubisz kolory? Ściskam, Niemięsojadka ❤ pysznosci2pyszności

2 thoughts on “Kilka słów o kolorach

Skomentuj

