Wytrawne smoothie z jarmużu i świeżego ogórka

Poranne piątkowe łowy na bazarze uważam za udane. U znajomej handlarki kupiłam piękny pęczek jarmużu. Dziś robię też gazpacho, dlatego gdy naszła mnie chęć na zielone smoothie, połączyłam oba składniki, dodałam wodę i miód, mam więc coś zdrowego i pysznego na drugie śniadanie. Chcesz takie smoothie? Zmiksuj razem:

trzy garści świeżego jarmużu

garść szpinaku

pół szklanki soku pomarańczowego

pół zielonego ogórka

pół szklanki przegotowanej wody

łyżka miodu

trochę nasion chia lub amarantusa

Wszystkie składniki połącz i zmiksuj. Wypij ze smakiem. DSC_0103

Skomentuj

