Sałata z fetą, pomidorem i prażonym słonecznikiem

Od kilkunastu dni jestem w Królestwie Niderlandów i niestety, jak do tej pory niewiele mam okazji, by skorzystać z Internetu i zamieścić nowy post. Kupiłam kilka wegańskich przysmaków, które z przyjemnością Ci zaprezentuję w osobnym wpisie. Dziś z powodu braku czasu zjadłam na szybko sałatkę zmontowaną z tych rzeczy, które aktualnie znajdowały się w lodówce. A później było piwo owocowe.

Sałatka dla dwóch głodnych osób:

połowa sałaty lodowej

duży pomidor

kilkanaście kostek sera feta

dwie łyżki podprażonego słonecznika

Całość polej odrobiną oliwy wymieszaną z kilkoma kroplami soku z cytryny, solą ( u mnie sól ziołowa) i pieprzem. Zjedz na przykład z grzanką z pełnoziarnistego chleba.

DSC_8056DSC_8063DSC_8065

Skomentuj

