Zielony koktajl ze szpinakiem

Pamiętam zielony koktajl, który wypiłam pierwszy raz. Był zrobiony z pietruszki i jabłka i smakował tak, że aż usiadłam z wrażenia. Niedawno zaopatrzyłam się w książkę Victorii Boutenko „Rewolucja zielonych koktajli”, którą zamierzam dokładnie przeczytać i wypróbować przepisy. Dzisiaj z rana spontanicznie chwyciłam blender, do miski wrzuciłam trochę zieleniny i zmiksowałam sobie pyszne śniadanie.

Dwie garści świeżych liści szpinaku

1/4 świeżego ananasa

1 obrane kiwi

płaska łyżeczka nasion chia

1/3 szklanki przegotowanej i wystudzonej wody

Szpinak umyłam i porwałam liście na mniejsze kawałki, dodałam pokrojone kiwi, kawałki ananasa i wodę, całość krótko zblendowałam. Posypałam nasionami chia, usiadłam w pokoju z widokiem na słońce i rozkoszowałam się smakiem mojego zielonego sniadania. Miłej niedzieli!ObrazekObrazek

Skomentuj

